

Er du begejstret for at kunne straffe socialdemokraterne, uden at du dermed risikerer at give de borgerlige magten? Eller ryster du liiidt i buskerne over, at det ikke længere er helt gratis at stemme yderst til venstre, fordi Enhedslisten denne gang kan ende med at få overborgmesterposten? Rune…