
Vi siger farvel til rød-grøn alliance og prøver at forstå hooliganismen
Udgivet 25.11.2022

Udgivet 25.11.2022
Onsdag sluttede en epoke i dansk politik. Den rød-grønne alliance er fortid. Kongelig undersøger Mette Frederiksen (S) er begyndt på en frisk sammen med de syv andre partier, som har tilkendegivet, at de ønsker et regeringssamarbejde fra Socialdemokratiet og ind i blå blok. Og det inkluderer ikke…