
Energien på nymånen er ekstra kraftfuld, da det er det, man kalder en eklipse. Det fortæller Lukas mere om i dagens afsnit. Derudover er det endelig blevet tid til at besvare en del af alle de spørgsmål, vi har fået.

Energien på nymånen er ekstra kraftfuld, da det er det, man kalder en eklipse. Det fortæller Lukas mere om i dagens afsnit. Derudover er det endelig blevet tid til at besvare en del af alle de spørgsmål, vi har fået.