

Så kunne vi være her - kun lidt mere end et døgn forsinket. Men jeg kan nu råbe: DER ER PODCAST!! DER ER PODCAST!!Jeg har været på besøg hos Jeppe fra Øen igen. Og puha, det var en svær omgang denne gang. For enten var jeg ikke helt tilfreds med Alene Sammen sæson 3 eller også hadede Jeppe The…