
DER ER PODCAST!! DER ER PODCAST!!Amanda har klippet lidt i det hele - og her er kun Forræder-delen af podcasten fra i går. Hvis man ikke vil høre om Robinson, Flokken og Dobbeltspil, så kan man her bare nyde Maria Nyborg og jeg tale om Forræder finalen.Tak til Maria igen for at være med - Jeg ville…
