

DER ER PODCAST!! DER ER PODCAST!!Så er der megaafsnit, men det er min egen skyld, siger Jeppe. For jeg bad ham se 5 programmer. Og det er også rigtigt, normalt taler vi kun om 3 programmer. Så undskyld for jeg taler på dig i mere end 2 timer. UNDSKYLD:).Men egentlig havde jeg tænkt mig, at vi kun…