

DER ER BACHELORETTE!! DER ER BACHELORETTE!!Endelig kunne jeg være tilbage efter mere end en uge med den her Manflu - hold kæft, jeg har været syg. Men nu er jeg ved at være på rette vej igen. Og den vej var forbi Christiansborg, hvor jeg skulle mødes med Mai Villadsen fra Enhedslisten. Det blev…