
Jeg fik en snak med Amanda Sascha - den egentlig vinder af Robinson Ekspeditionen sæson 22 - tidligere på ugen. Det var meningen, at det bare skulle være en del af det afsnit, der skulle udkomme i morgen mandag. Men vi havde en virkelig god lang snak, hvor vi gik i dybden med mange af de store…
