
DER ER PODCAST! DER ER PODCAST!Kort sagt, jeg er hoppet over i Aksel og Sarahs podcast Aksel og Sarah snakker.. Eller Bachatchelorette (det er svært at sige, men efter 3 sæsoner, har jeg den faktisk). Og det er tredje gang vi mødes - så er det jo man kan kalde det en tradition. Vi taler om sidste…
