

DER ER PODCAST!! DER ER PODCAST!!Så er vi tilbage igen med en ny episode. Og jeg hørte hvad I sagde: Giv os mere Morten! Så hermed leveret.. Jeg taler PÅ Morten i 2 timer. Men det er Mortens verden, vi lever bare i den.Denne gang taler vi om afsnit 3 og 4 i Over Atlanten og de ting Branco bringer…