

DER ER PODCAST!! DER ER PODCAST!!Ja undskyld, den kommer lidt sent ud her søndag aften. Jeg har haft en travl uge i baren med Comedy og alt muligt. Så det må du undskylde. Jeg har sat mig ned med Producer Amanda. Det var så hyggeligt. Vi har set Paradise Hotel - eller faktisk har jeg ikke set det.…