

DER ER PODCAST!! DER ER PODCAST!!Så er vi tilbage efter en velfortjent ferie (eller en nødsaget ferie). Og det har været dejligt. Jeg er begyndt at se reality helt frivilligt igen. Denne gang taler jeg med Torben om Boksen, og er det lidt voldsomme opgaver, de bliver udsat for. Men det vi taler…