

DER ER PODCAST!! DER ER PODCAST!!MARIA NYBORG ER TILBAGE!!! Jeg har savnet hende, og det håber jeg også, I har. Det var den bedste snak. I hvert fald en snak jeg har savnet. Der begynder snart at være lidt liv i det danske reality igen. Og det er jo bare dejligt. der har været lidt stille meget…