

DER ER PODCAST!! DER ER PODCAST!!Jeg har denne gang været på besøg hjemme hos Jeppe fra Øen. Han bor i en dejlig lejlighed på Amager - og der blev altså serveret lidt vin. Så jeg vil anbefale, at du lytter til denne podcast, mens du holder fredagsbar med dig selv, så er du nok omtrent samme sted…