
I dag snakkede vi om:At vi stadig ikke kan finde ud af, om vi optager i dansk eller londonsk tidAt Kasper Fisker har allergi over for folk, der siger “jeg er hjemme om 15 minutter” og mener 25Om vi skal tage HYROX som et team eller som konkurrenter At vi drømmer om bannere, skilte og fans til HIROX…