
Så er det blevet tid til Kære Dagbog – Dag 3, og det er nok den dag på turen, hvor vores humør har været mest oppe… og mest nede.For i dag var dagen, hvor vi endelig skulle se Indlandsisen. Vi havde glædet os, håbet, drømt og krydset fingre. Men sådan gik det ikke.Indlandsisen har simpelthen…