
Så er det blevet tid til Kære Dagbog – Dag 5, og hvis vi troede, vi frøs tidligere på turen, så tog vi fejl.Hold nu op, hvor har vi haft en kold nat.Det er som om, kulden bider lidt ekstra nu. Måske fordi vi efterhånden har brugt det meste af energien. Måske fordi vi er så sultne, at kroppen…