

Der er penge at tjene på rumfart. I en rapport fra 2008 blev det vist, at for hver krone som den danske stat investerer i rumfart, får man 5 kroner igen. Og det handler ikke "kun" om at sende raketter og sonder ud i rummet. Vi bliver også i højere grad afhængige af data og signaler som sendes ned…