

Hvis alt går vel, så bliver ESAs Hera-mission sendt afsted her i begyndelsen af oktober, på kurs mod asteroide-parret Didymos og Dimorphos. Det var jo Dimorphos, der blev ramt af NASAs DART-fartøj i 2022. Med ombord på Hera er to cubesats, den ene fra GomSpace i Aalborg, og målet er at blive…