
Mark har haft premiere på sit show, Pelle har varmet op og det er blevet fejret! Mark har også været i Go' aften Live, hvor han mødte selveste Dennis Knudsen og ikke mindst Natasja Crone. Pelle har købt Monster energidrik i Nordsjælland og så har vi selvfølgelig fulgt med i sagen om Jonatan Spang.…

