
Vores fælles, påtvungne pensionsgigant ATP er trætte af at blive kritiseret for at udbetale eksorbitante bonusser til sine medarbejdere. Og hvad gør man så? Stopper man med at udbetale bonusser? Nej! Man omdøber da bare bonusserne, så de hedder noget andet. Nu er der tale om en…

