
Dårlige tegn fra Løkkes USA-rejse - med Sofie Frøkjær og Mikkel Lind Sorgenfrey
Fra Sig det' løgn
Udgivet 15.1.2026
På dagen efter dagen, hvor Lars Løkke og Vivian Motzfeldt først trådte ind og senere ud igen af Det Hvide Hus, gennemgår Sofie og Mikkel de mange dårlige tegn, der peger på, at krisen om Grønland ikke er blevet mindre. Der var selvfølgelig også nogle gode tegn, som for eksempel at rygeren Lars…

