
Så er det tid til en tur i kommentatorskolen igen! Er det hot eller not, når Henrik Qvortrup kalder folk for "komiske Ali"? Hvordan pudrer man en lort og laver et analytisk saksespark? Og hvordan kommer man på bøf-holdet? Vi er IKKE i tvivl: Det KAN blive et rigtig godt…

