
Verdenssituationen er så slem, at selv Enhedslistens top nu kalder til oprustning. Stik mod hvad der ellers står på partiets hjemmeside. Men det skal ske uden at skære i velfærden, for ellers er der ikke noget at kæmpe for, hvis russerne kommer. Til sidst: DR undskylder dokumentaren om Danmarks…

