
Socialdemokratisk ansvarligheds-regning, Venstre i graf-fusk og Løkke inde i krisen - med Brian Weichardt og Sofie Frøkjær
Fra Sig det' løgn
Udgivet 10.2.2026

Fra Sig det' løgn
Udgivet 10.2.2026
Hvis et parti bruger milliarder uden at betale regningen, så er det uansvarligt, mener Socialdemokratiet. Undtagen, hvis det er Socialdemokratiet, der gør det. Venstre turnerer endnu engang med en lusket graf, Sikandar Siddique ændrer forklaring og Lars Løkke erkender nu, at Danmark er i krise. Det…