
USA's udenrigsminister Marco Rubio fejrede Valentinsdag på hotel Bayerischer Hof i München sammen med en perlerække af Europas stats- og regeringschefer, der var samlet til sikkerhedskonference. Her var der nye toner fra USA - de var i hvert fald ikke lige så hårdtslående, som da vicepræsident JD…







