
September, der er kendt som den værste aktiemåned, viser styrke. Guld sætter rekord, og små amerikanske selskaber i Russell 2000-indekset brager frem. Vi vender også Nvidias vilde investering i Intel, ugens konkurs og selvfølgelig Trump, der både leger…

