
Vi har en usund aktiekultur i Danmark, fordi størstedelen af aktionærerne herhjemme er lalleglade amatører, der ikke er rustede til at agere i et stormvejr som det, vi har set på markederne i forbindelse med handelskrigen. Vi diskuterer aktiekultur med Politikens…

