
Hvis den danske stat var en aktie, ville du så være bullish eller bearish? Hvorfor flygter danskerne pludselig fra de danske aktier? Hvad er investeringsvinklen på, at Grønland rykker tilbage på Trumps radar? Og hvem skal have ugens champagne? Det kigger vi på i…

