
Nationalbanken nedjusterer væksten, men er det bare Novo, der trækker hele økonomien ned? Samtidig har droner lukket luftrummet over Kastrup, og regeringen er bemærkelsesværdigt tavs. Er det russisk sabotage, og hvorfor greb vi ikke ind? I USA lyder Trump pludselig…

