
Københavns Kommune har flere penge, end de må bruge. Set i det lys giver det måske meget god mening, at de radikale vil brænde 500.000 kr. af på at undersøge, om hovedstaden kan blive vært for OL for derefter at brænde mange milliarder af på selve legene. Eller hvad? Vi ser selvfølgelig også frem…

