
Egentlig er software-aktierne meldt døde og begravet, men regnskabssæonen har vist en anden historie, og der kan være et comeback på vej. Vi taler også om rentemiljøet i USA, ligesom Joakim må tage lidt røg fra en lytter. Følg podcastens nye…

