
Handler det om nogen eller noget, når Lars Løkke afslår Messerschmidts tilbud om en borgerlig regering med parlamentarisk grundlag fra DF og M? Har vælgerne misforstået Venstres politik, og hvordan appellerer man bedst til dem, der stemmer i landets store byer? Er danskerne for dårlige til at…







