
På trods af at vi i Danmark bryster os af vores ligestilling, er vi langt fra ligestillede, når det kommer til antallet af kvinder på ledelsesgange og i bestyrelser. Her er det stadig mænd, der sidder tungt på de ledende stillinger. Hvorfor er der overhovedet sådan en skævvridning? Hvad betyder det…

