
I denne panelsnak handler det om at leve et liv tæt på naturen. Både når det kommer til naturen som et terapeutisk rum, men især i forhold til at spise efter sæsonen og tage stilling til, hvad vi selv og vores børn propper i munden, om glæden ved at se noget gro og om tilfredsheden ved at leve…

