
Er aktiemarkedet fornuftigt? Ja... men menneskehjernen er drevet af frygt, grådighed og ekstrem selvovervurdering, når den investerer. Så er aktiehandel en ubegribelig dårlig ide? Gæst: Jon Wegener. Vært: Huxi Bach.

Er aktiemarkedet fornuftigt? Ja... men menneskehjernen er drevet af frygt, grådighed og ekstrem selvovervurdering, når den investerer. Så er aktiehandel en ubegribelig dårlig ide? Gæst: Jon Wegener. Vært: Huxi Bach.

Kasper Junge og Jonas Høgh Kyhse-Andersen