
Statsminister Mette Frederiksen vil have os alle sammen til at arbejde alt, hvad vi kan - for velfærdsstatens skyld. Men vil vi overhovedet det i 2023?Hun vil også have sygeplejersker og sosuer på fuldtid, hvis de skal have del i hendes lønløft. Kan hun mon få det?Politisk analytiker på JP Niels…


