

Der er alt for få beskyttelsesrum i Danmark, og flere af dem bliver stadig nedlagt. Går det virkelig an i en tid, hvor Danmark trues fra både øst og vest, og vi anbefales at preppe? Det er blevet et hedt emne på Christiansborg, hvor beredskabsminister Torsten Schack…