

Statsminister Mette Frederiksen har genoptaget sin mærkesag om, at danskerne skal arbejde mere. Russerne bliver ved samlebåndet efter klokken 16, siger hun. Men hvordan skal det hjælpe i konflikten med Rusland, hvis danskerne bliver til klokken 17? Hvad er det præcis, hun vil have os til?…