
SF ligger solidt i meningsmålingerne, Pia Olsen Dyhr er populær, og partiet er måske på vej i regering. Men hvorfor går det egentlig så godt, når partiet sjældent råber op eller markerer sig? Bliver de behandlet for godt af pressen og de andre…


