

Den amerikanske udenrigsminister Marco Rubio kom til sikkerhedskonferencen i München for at formilde et Europa, der var forbitret over vicepræsident Vances indblanding i europæisk demokrati, over Trumps verbale angreb på Grønland og Danmark, over Trumps foragt for europæiske soldater i kamp i Irak…