

Amerikanske forskere har fået en kvinde til at bekæmpe og overvinde sin brystkræft gennem immunterapi.22 måneder efter behandlingen er hun stadig helt uden sygdomstegn, konkluderer forskerne i et studie, der er publiceret i tidsskriftet Nature.Resultatet lægger sig i forlængelse af andre studier,…