

Selv efter vores mange millioner års udvikling, virker det til at vi stadig ikke har lært det. Af en eller anden grund sidder det fast i os, at mænd er bedre end andre mennesker. Og ikke nok med at det skaber et bias der skader andre, så skaber det også et bias, der skader mænd. Nok skal være nok!…