

USA. Land of the free! Land of opportunity! USA er i sandhed de godes land. De reddede os jo fra den onde Østriger med det sjove overskæg, og har aldrig nogensinde gjort noget som helst forkert siden.USA skulle opretholde deres image som de gode, og det gjorde de uden tvivl. Men bag kulisserne var…