

Vand er pænt sejt.Ikke bare fordi det har nogle sindssyge fysiokemiske egenskaber. Ikke bare fordi der bogstaveligt talt kan sættes lighedstegn mellem vand og liv.Men også fordi at det åbenbart har været en diskussion i et halvt århundrede om vand har hukommelse. Og her taler vi ikke kun om…