

Et spørgsmål ingen har spurgt om. For de fleste er det et spørgsmål der er unødvendigt. Det ligger jo i talemåden, pest og kolera er lige forfærdelige, så det er umuligt at vælge mellem dem.Men som forsker er det ret useriøst at komme med sådan en ikke-evidensbaseret påstand og så bare tage den for…