

Hvis du har briller, så er du heldig. Ikke bare fordi du nu kan se, men rigtig meget fordi du ikke er blevet myrdet af en optometrist!Det er nemlig et vanvittigt privilegie at kunne gå til øjenlægen uden at blive anbefalet at smøre sine øjenæbler med honning og krokodillesaft. Hør med når Mark…