

Der er ærligt talt ikke særligt meget at komme efter på Sydpolen. Pingviner og is. Det er de to ting, der er allermest af, for der ikke er noget som helst andet. Og alligevel bor der i den Antarktiske "sommer" over 5000 forskere på verdens koldeste kontinent for at... forske? På Sydpolen…