

Det sværeste ved at være forsker, er at tjene penge på det. De fleste forskere ved, at størstedelen af deres arbejde består i at søge penge. Det er en utaknemmelig opgave og ingen forstår hvorfor det man laver netop er så vigtigt! Og så er der andre, de forskere der kan få millioner til at måle på…