

Med to ben og en oprejst stilling har mennesket de perfekte forudsætninger for at gå. Så det gør vi. Vi går og går, men er der egentlig nogensinde nogen, der har undersøgt om det er en god idé? Ja. Det er der. Der findes faktisk ubehageligt meget forskning om at gå. Og den har Flemming fundet.Lyt…